آموزش سئو - جزئیات، دوره آموزشی تخیلی و سئو

Wiki Article

محل قرار دادن شرتکد فرم درخواست مشاوره شما دوره های مرتبط

این یعنی ممکن است شما به کمک یک سری تکنیک های حرفه ای گوگل را فریب داده و به جای محتوای مفید، با یک محتوای تبلیغاتی به صفحه اول برسید.

سئوی خارجی هم فعالیت هاییه که در خارج از وبسایت مون انجام می دیم. بله، درست متوجه شدید. ما خارج از وبسایت مون هم می تونیم برای وبسایت مون فعالیت کنیم و اونو بهینه کنیم.

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

در مقابل هکرهایی که با هدف دزدی و اخاذی این عمل را انجام میدهند، هکر کلاه سیاه نامیده میشوند. حالا این کلاه های رنگی روی سر سئوکارها هم دیده میشود! در ادامه آن را برای شما توضیح میدهم:

ولی خب اگر گوگل نتونه متن مناسبی برای توضیحات متا پیدا کنه، متن انتخابی شما رو نمایش میده.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

من دوره های آموزش سئو زیادی دیدم. شاید حداقل شیش هفت تا سایت برتر توی این زمینه رو دیدم؛ هرکدوم نقص هایی رو دارن. اگرچه احترام زیادی برای همه اساتید این حوزه قائلم و خودم واقعا شاگرد اونها هستم؛ ولی این نقص ها بعضا باعث کج رفتن راه میشد و می تونست خیلی بهتر و دقیق تر باشه!

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

جامع ترین دوره آموزش رنک مث رنک مث بهترین افزونه سئو وردپرسه و آموزش رنک مث از واجب ترین آموزش هایی هست که هر وب مستری باید ببینه. توی این دوره به بهانه افزونه رنک مث کل سئوی داخلی سایت ها رو بررسی میکنیم.

اگر در مورد سئو محتوا اطلاعات کمی دارید، به مقاله رایگان آموزش سئو محتوا که به صورت جامع و ویدیویی تدوین شده مراجعه کنید.

زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

به عنوان مثال، سرعت سایت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار روی سئو آن است. اما اگر شما یک بار سرعت وب سایت خودتان را بهینه کنید، نیاز به فعالیت مداوم و دوباره برای آن ندارید.

البته باید در این بین مراقب باشید که از نقش پراهمیت سئو محتوا غافل نشوید.
پیدا کردن رقبا با روش های مختلف ویدئو چطور رقبا را پیدا کنیم؟! کدام رقبا از همه مهم تر هستند؟

برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید.

با توجه به این که صفحه اصلی تا حدودی روی این کلمه بالا هست و بک لینک هم براش خریدم با همین کلمه

کرال: فرایند جستجو و کشف صفحات جدید یا صفحات بروزشده توسط موتورهای جستجو را کرال کزدن می گویند. معمولا صفحات مختلف سایت ها را با خواندن نقشه سایت، دنبال کردن لینک ها و چندین روش دیگر پیدا می کند.

متنی رو انتخاب کنید که خیلی راحت خونده بشه و بطور موثر ارتباطی با موضوع صفحه داشته باشه.

گوگل هنگام تلاش برای کرال سایت شما با خطاهایی مواجه شده است.

لینک های داخلی در صفحات سایت شما باعث میشود کاربر بتواند بخش های مختلف وب سایت را مشاهده کرده و زمان بیشتری را در میان مطالب، محصولات و غیره آن صرف کند.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

در جلسات بعدی به تنظیمات سئو سایت، تولید محتوا، نقش شبکه های اجتماعی در سئو و نکات کلیدی مهم در سایت برای موتورهای جستجو می پردازد.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

( Seo (Search engine marketing) is the entire process of escalating the standard and quantity of Web-site site visitors by growing visibility of a web site or simply a Online page to end users of an internet online search engine. )

کليک کنيد زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

توی این دوره که به صورت متنی خونده میشه صفر تا صد تولید محتوای متنی رو آموزش دادم. پس اگر میخوای نویسنده خوبی باشی حتما این صفحه رو کامل مطالعه کن!

خلأ خیلی مهمی که توی بقیه دوره ها دیدم این بود که به دانشجو میگفتن این کار رو بکن و اون کار رو نکن! اما بهش نمیگفتن اگر یک روز با یک مسئله جدیدی روبرو شدی که دانشی در مقابلش نداشتی چه کاری انجام بده!

Report this wiki page