دوره آموزش سئو و به همراه رازهای سئو

Wiki Article

فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !

با توجه به اهمیت مطرح شدن کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی برای موفقیت آن‌ها لازم است اطلاعاتی درباره سئو داشته باشید. سئو را می‌توانیم به معنای جذب مشتری از طریق گوگل بیان کنیم.

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

بسیار عالی، امیدوارم این مسرها به جاهای خوبی ختم بشن و به هدفی که دارید برسید

برای پیاده‌سازی هر یک از مفاهیم و حتی تکنیک‌های سئو، روش‌های مختلفی وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که برخی از این راه‌ها، می‌تواند به ضرر سایت شما تمام شود.

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینک‌سازی اسپم است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.

شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید.

حال شاید این سوال همچنان در ذهن شما باقی مانده باشد که سئو چیست و با انجام چه فعالیت‌هایی سایت بهینه می‌شود که در این مقاله به طور کامل به توضیح مبانی اولیه سئو می‌پردازیم.

در جواب سوالتون باید بگم که بستگی داره عنوان رو به چی تغییر بدید؛ اگر عنوان بهتری قرار بدید و کلیک روش بیشتر بشه، ممکنه بیاید بالاتر و اگر عنوان خوب نباشه و کاربر خوشش نیاد یا فاکتورهای سئو مثل کلمه کلیدی رو نداشته باشه ممکنه برید پایینتر.

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

شما می‌توانید تمام لینک‌های اسپم را پاک کنید و دوباره از راه درست اقدام به لینک‌سازی کنید.

دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست.

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.
ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

در این بخش از مقاله می‌خواهیم اصطلاحات سئو که مهم و کاربردی هستند و هر وبمستری باید بلد باشد را بررسی کنیم:

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

گوگل در مقابل وبسایت‌ها یک سیاست پایدار و پیوسته دارد. یعنی با این که همیشه در حال به‌روزرسانی الگوریتم موتور جستجو است اما هدفی که دنبال می‌کند و نحوه تعامل آن با وبسایت‌ها تغییر زیادی ندارد.

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

حتماً می‌دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست.

آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید.

افرادي كه دوست دارند بهينه سازي سايت را در استارتاپ ها و شركت هاي بزرگ تجربه كنند.

در واقع این بهترین تکنیک سئو است اما با این روش زمان می‌برد تا شما به رتبه خوبی برسید البته بعد از رسیدن به رتبه‌های بالا، احتمال افت رتبه سایت شما بسیار کم خواهد بود. سئو کلاه سفید ارزش واقعی سئو را مدرس آموزش سئو نشان می‌دهد زیرا بسیار نزدیک به رفتار کاربر است.

ما تجربه‌های خودمان را در چندین مقاله منتشر کرده‌ایم. مقالاتی که مبتنی بر منابع معتبر و تجربه هستند و مهم‌تر از همه سعی کردیم به زبان ساده برای همه قابل درک باشند.

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

حالا یک سوال: شما وقتی برای چیزی در گوگل جستجو می‌کنید جواب سوال یا نیاز خود را کجا پیدا می‌کنید؟ خیلی کم پیش می‌آید چیزی که دنبالش هستیم را در نتایج اول یا نهایتاً در صفحه اول پیدا نکنیم.

Report this wiki page