شیفتگی درباره قدرت باورها -

Wiki Article

چه در کاروکسب چه در زندگی، اگر باورهای منفی داشته باشید، با نتایج منفی مواجه خواهید شد. یا اینطور فکر کنید: نمی‌توان از باورهای منفی، نتایج مثبت دریافت کرد. البته نباید اشتباه کرد و گفت که باورهای منفی منجر به هیچ پیامدی نمی‌شوند.

اگر خوب به قضیه فکر کنید، می‌بینید که تنشی که بین باورها و اعمال وجود دارد در سراسر زندگی روزمره خود را نشان می‌دهد. 

مرا بخاطر بسپار ورود با گوگل ورود با لینکداین کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در سامانه

در نتیجه نگرش گزاره‌ای یک حالت ذهنی به صورت داشتن نگرش، و حالتی دربارهٔ یک گزاره یا شرایطی که در آن گزاره صحیح است. این حالت ذهنی به صورت زیر قابل بیان است:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این چرخه می تواند از یک احساس شروع شده و به یک باور قوی تبدیل شود و از آن به بعد آن باور بخشی از زندگی ‏شما و کنترل‌کننده ذهن‏تان باشد.

یکی از راه‌های دیگر که می‌توان از طریق آن فهمید که قانون جذب بر روی زندگی و افکار شما تاثیر مثبت گذاشته است احساس این نکته می باشد، که در خود می‌توانید تغییرات و میل به تغییر را مشاهده و احساس کنید. یکی از راه های کسب موفقیت و توسعه فردی در هر زمینه‌ای، مقابله با تمام اتفاقات خوب و بد در مسیر زندگی‌ و تغییر آنها متناسب با اهداف خود می‌باشد.

باورهای شما افکار غغالب شما هستند و آنقدر در ذهن شما تکرار وتکرار شده اند که توجه شما به طور کامل برروی آن فکر مطعوف می شود و زمانی که توجه شما بر روی ان مطعوف شد باعث می شود رکانسی مشابه به همان را به جهان ارسال نمایید و شرایطی مانند همان را به زندگی خود جذب کنید.

در حال حاضر امکان دانلود کتاب ها، ویدیوها و یا خرید دوره ها امکان پذیر نـــــــمی باشد. فقط می توانید از محتوای سایت استفاده کنید.

به همین دلیل این امر موجب می‌شود تا شما روز به روز نا امیدتر و شکسته تر شوید.

وقتی فردی در موقعیت سـختی قـرار می گیرد، یک برداشت منفی از اينجا کليک کنيد آن موقعیت می تواند احساسـات شـدیداً منفی ایجاد کند؛ متعاقبا، احساسـات منفی منجر به بروز رفتارهای نامناسـب می شود. و این سه عامل در یک چرخه ی معیوب بر هم اثر می گذارند و بر شدت یکدیگر می افزایند. چرخه فوق می‏‌تواند از هر نقطه‌‏ای شروع شده باشد. مثلا شما رفتاری غیر ارادی انجام داده‏اید و به نتیجه‌‏ای رسیده‌‏اید و اکنون به این باور رسیده‌‏اید که بر زندگی خود هیچ کنترلی ندارید و احساس غم و اندوه را نسبت به زندانی که اسیرش هستید پیدا کرده‌‏اید و این احساس منفی باعث می‌‏شود در رفتارهای بعدی‏تان دقت کافی را نداشته باشید و نتایج منفی دیگری را بدست بیاورید و مجددا اتفاقاتی رخ خواهد داد و ... این چرخه مدام تکرار می‏‌شود. 

اگر در دوره ی قانون آفرینش نیز شرکت کنید این سئوال به طور کامل برای شما برطرف خواهد شد .

زمانی که شما به قانون جذب ایمان داشته باشید و روش‌های مختلف آن را برای موفقیت در زندگی خود پیاده می‌کنید، خواهید دید که اتفاقات و رویداد‌های مثبتی که شما در ذهن خود به آنها ایمان دارید به صورت بسیار زیاد در تمامی جنبه های مختلف زندگی شما اتفاق می‌افتد. به همین دلیل یکی از موارد مهمی که نشان می‌دهد که در زندگی شما قانون جذب تاثیر گذاشته است همین رخ دادن اتفاقات مثبت می‌باشد.

ارتباط مناسب و مستمر با مجلس شورای اسلامی به‌منظور توجیه و تصویب لوایح و قوانین موردنیاز وزارت نیرو

Report this wiki page